Translate

dinsdag 17 februari 2015

NEW IN | Boohoo, Forever 21, Missguided, Minnetonka & Sacha

NL
Over de afgelopen maand heb ik best veel leuke nieuwe dingen verzameld! Ik ben al een tijdje bezig om mijn stijl wat te veranderen. Ik wil graag wat meer rokjes en jurkjes dragen en wat minder casual gaan. Casual is niet verkeerd - soms is er niks meer fijn dan een casual dag - maar ik wil wat af van de spijkerbroek-met-shirt-look. Niet dat een outfit niet casual kan zijn met een jurkje, maar toch geeft het net een ander uiterlijk. Ik wil wat meer bohemian stijl kleding en accesoires, maar wel stukken die te combineren zijn met stoere jasjes. Daar heb ik er véél van en daar heb ik een zwak voor. Vandaag wilde ik even mijn aankopen van de afgelopen maand of anderhalve maand met jullie delen, een paar nieuwe toevoegingen voor mijn kast!

EN
Today I have a collective haul for you! I bought a few really nice things over the last month or one and a half month, which suit my new style more. I want to wear more dresses and skirts and I want to style these more bohemian-like. Today I'll show my new additions to my closet!



Boohoo, €8 in sale

Forever 21, €21

A dress from Missguided, €37

Fringe jacket from Boohoo, €26


Dress from Boohoo, €11 with discount code
Blouse from Forever 21, €15

Skirt from Boohoo, €8

Waistbelt for sporting from Vouchervandaag.nl, €10

Chelsea boots from Sacha, €60 in sale

Bikerboots from Sacha, €100 with discountcode


Sorry, amazingly bad picture.....
Minnetonka, €46
Forever 21
Bodychain from Forever 21

Choker from Forever 21

Layered necklace from Forever 21

Very very tiny necklace from Forever 21

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een leuke items allemaal! :-) Nice!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh dat eerste kimonojasje is heeel leuk! Je sieraden zijn ook tof, ben benieuwd hoe die body chain staat!

    ♥♥♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke items! Vooral die van Boohoo vind ik leuk en de laarsjes van Sacha ook! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!