Translate

zondag 9 maart 2014

OUTFIT - Antwerpen

Dit weekend ben ik een gezellig weekendje naar Antwerpen geweest! Waarom? Omdat mijn vader en zijn vrouw in april 12,5 jaar getrouwd zijn! Dat is natuurlijk iets wat we moeten vieren, dus zijn we met zijn 9'en op weg naar Antwerpen vertrokken. Vrijdag gingen we de auto in, vanmiddag zijn we teruggekomen. Het was echt heerlijk t-shirt weer en we hebben héérlijk geshopt, gegeten, gedronken, geslapen en gezellig gedaan. We verbleven met zijn allen in het Arras Hotel. Mensen, een aanrader. De kamers hebben een supergave indeling! Het is een hotel, maar je kan koken in je eigen kamer. Dan heb je een trap in de 'woonkamer' die leidt tot een soort balkonnetje waar de badkamer & het bed zijn. Erg leuk! Het hotel heeft mooie, hoge ramen en is erg schoon. Het is wel een beetje gedateerd, maar who cares. Ik vind het persoonlijk belangrijker dat de wc schoon is en mijn bed niet geel ziet. Over het bed gesproken; die sliep echt heer-lijk. Helemaal niet hard, maar ook absoluut niet te zacht. Ik ben zelf iemand die niet zo houd van zachte matrassen, maar door harde matrassen lig je je ook een breuk. Dit was perfect, eigenlijk. Ik sliep met mijn vriendje op de kamer en er stonden dan ook twee éénpersoons bedden. Ik had liever gezien dat het één tweepersoons bed was, maar ik snap wel waarom dat niet zo is in een hotel. Wij zijn zo'n plakstelletje dat - zelfs na 4,5 jaar - nog in elkaars armen in slaap valt. Als dit niet kan, zórgen we wel dat het kan. Zo hebben we de eerste nacht ook met zijn tweeën in één bed geslapen. Geen pretje, dus de volgende nacht zijn we toch maar elk in een eigen bed gaan slapen.

Translation: my father and his wife celebrate their 12,5th weddinganniversary in April. That's why we took off to Antwerpen for the weekend! We shopped, watched a horse show called Appasionata and ate a lot. It was truly amazing and nice. We stayed in this amazing hotel with the 9 of us. I also took some outfit photos. If you are interested in the story about the hotel, hit the 'selecteer een taal' / 'translate' button left on top!





We hebben er zelf zo'n rommeltje van gemaakt, hoor! De schoonmaakster maken het bed netjes op.
 Antwerpen zelf was ook een superleuke stad. Ze hebben een hele brede winkelstraat en een winkelmedewerkster vertelde ons dat er nog een leuke winkelstraat is, helaas hadden we daar geen tijd meer voor. In deze straat waren grote modeketens te vinden en -vooral mijn zusje en ik- werden daar helemaal enthousiast van. Ze hadden een (vrij grote) H&M, helemaal besteed aan accesoires en schoenen. Natuurlijk hadden ze ook een gewone H&M, een New Look, Forever 21 (grooot), Brandy Melville, New Yorker en Steve Madden (!). We hebben ook een Louis Vuitton en een Versace gezien!
Omdat we toch ook vier mannen mee hadden die het na een paar uur meer dan zat waren, hebben we een paar leuke winkels overgeslagen. Dat en omdat ik toch al teveel geld had uitgegeven...
Daarna gingen we naar de Grote Markt. Dat was een groot plein waar ze op dat moment koeien aan het wegen waren. Juust'em... Het zal wel een doel hebben! We hebben daar een heerlijk biertje gedronken met zijn allen en daarna zijn we uit eten gegaan.
In de avond zijn we naar Appasionata geweest! Dat was echt een hele mooie show. Voor de mensen die niet weten: het is een soort paardenshow. Er wordt een verhaal vertelt en paarden doen verschillende kunstjes, eigenlijk. Ik vond het heel mooi om te zien! In 2007 zijn we er ook al een keer geweest, maar dat is al weer (bijna) 7 jaar geleden. Wederom vond ik het erg leuk om te zien, het is toch wel fasinerend hoe paarden zulke dingen aan kunnen leren.



Vanmorgen maakte ik nog wat foto's van de hotelkamer, eigenlijk voor mijn blog. Mijn vriend maakte ook wat foto's van mij en toen kwam ik op het idee om wat outfitfoto's te maken. Helaas zijn de foto's met schoenen aan niet erg mooi geworden... Ik heb dus foto's op sokken, voordat ik het idee kreeg om een paar outfitfoto's te schieten... Vandaag droeg ik mijn zwarte skinny met een croptop van de Primark en daaronder had ik mijn veterlaarsjes gedaan. Ik had weinig sieraden meegenomen naar Antwerpen - dus ik heb het simpeltjes afgemaakt met een chain ketting van de H&M.















Top: Primark | Jeans: H&M | Shoes: H&M | Necklace: H&M 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Bedankt voor je reactie!